مشاهدة النسخة كاملة : لو انت فى الموقف ده هتعمل ايه !!!!!!!!!
mustap
11-10-2010, 12:42 PM
لو انت فى الموقف ده هتعمل ايه !!!!!!!!!
تخـــيــلوا
بدون أي سبب
و في يوم من الأيام
دخلت غرفتك
و فتحت النور
و فجأه
شفت المنظر ده
معقوووووووووووول
فركت عيونك
و لسه المنظر قدامك
رجعت تقفل النور
و تفتحه
و تقرص نفسك
و المنظر قدامك
***
**
*
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
http://img218.imageshack.us/img218/1600/838695382qs2.jpg
هتعمل ايه ؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عايزأعرف أحلامكووووااااااااااااا كلها
فتاة القلوب
12-10-2010, 06:51 AM
اول شي يمكن يصيبني شلل ههههههههههههههههههههههههه
لا اكيد كتير بكون مبسوطة بشتري السيارة اللي بحلم فيها وبفتح احلى واكبر صالون تجميل ومعرض للبدلات هههههههههههههههههههههههههههههه
شكراااااااااااااااا
mustap
12-10-2010, 10:13 AM
شكرا على المرور ...
وانا شاكر لكم زيلا الشكر على التواجد.....
amina.j
12-10-2010, 01:03 PM
يا سلاااااااااااااام الانسان طماع بطبعه لا يوجد من لا يحب هذا المنظر
اول شيء أفعله هو مساعدة عائلتين محتاجتين أسد لهما كل احتياجاتهما
والثانية حجة للوالدين الكريمين
والثالثة أشتري bmw شيطانة بصح ايدا كفاو الدراهم هههههههههههههههههههههههه
شكراا على الموضوع
ضيف الله1
12-10-2010, 01:28 PM
http://www.qwled.com/vb/imgcache/147951.imgcache
ضيف الله1
12-10-2010, 01:30 PM
هههههههههههههههههههههههههههههههههه امزح طبعا
hamza-rck
12-10-2010, 01:34 PM
أولا سأعطي نصف الأموال للاشراف لكي يغلقو عضويتك لأنك استعملت اللهجة المصرية (ههههههههه ما تزعفش راني نgسر برك)
ثانيا نشري السكنة هي أول حاجة فيلا و ابارتومون أومباعدة نعاون جميع أفراد العائلة أومباعد........................
mustap
12-10-2010, 06:47 PM
لكم خالص الشكر على كرم مروركم......
AHLEM 27
12-10-2010, 06:49 PM
انا نروح نديهم للشرطة و نقوللهم لقيت في داري دراهم مش تاعي
ههههههههههههههههههههههههه عفسة شابة هادي
mustap
12-10-2010, 06:52 PM
Sincerement wach eddiri bihoum .....ahlam........quels sont tes projets.....?
أحمد الجزائري
12-10-2010, 07:26 PM
طبعا انا سوف آخد منها ورقة واحدة والباقي اهديه لصديقي العزيز اللذي هو الان بعيد عني في الجزائر
mustap
12-10-2010, 07:28 PM
شكرا لتنويرك صفحتي اخي الكريم.....ahmed
فواز الجزائري
12-10-2010, 08:05 PM
أعمل بيهم إيه ؟؟؟الله يهديك ...دنا حاعمل عمايل ...
أولا أنا حأgـــوز بعدين ...حــ gـــيب عربية وحاشتري شأة عالنيل ...وشأة أخرى في الزمالك وأخرى في المهندسين ...والبائي أديه بأشيش لأعضاء منتدى الشرووووء اللي يستعملو اللهــgـــــة المصرية لما ينإلوا مواضيعهم عالمنتدى ...
أصل عندنا في منتدياتنا مانطيئش إي حاgـــة فيها ريحة الــgـــزاير ...
mouhssin1
12-10-2010, 08:14 PM
مممممممممممممم كي نفكر
أحلام 86
12-10-2010, 08:15 PM
على الأقل غيّر العنواانsurrender...مش حاجة صعيبةbye1
mustap
13-10-2010, 09:13 AM
شكرا علي مروركم اخوتي الكرام......
saif.m
11-06-2025, 04:08 AM
https://jobs.sahla-dz.com/top-5-tips-for-succeeding-in-online-business/, https://jobs.sahla-dz.com/how-to-turn-online-business-into-a-full-time-career/, https://jobs.sahla-dz.com/countries-with-low-taxes-for-financial-security/, https://jobs.sahla-dz.com/top-15-ways-to-make-money-with-work-from-home/, https://www.sahla-dz.com/, https://lmd.sahla-dz.com/, https://jobs.sahla-dz.com/, https://www.activemindly.com
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2026, TranZ by Almuhajir