محمد ايوب
05-03-2008, 10:02 AM
عيشنا وشوفنا وكبرنا وسمعنا طوام ودواهي ويااسفي علي الاسم اذا تكلم الرويبضة وافتي الجاهل
دعاة علي ابواب جهنم من استجاب لهم قذفوه فيها
اسمع للشيخ السلفي العلامة وهو يفتي لمن سأله بجواز التجسس علي المسلمين للمخابرات الفرنسية
http://z-salafi.com/data/audio/1407.mp3
دعاة علي ابواب جهنم من استجاب لهم قذفوه فيها
اسمع للشيخ السلفي العلامة وهو يفتي لمن سأله بجواز التجسس علي المسلمين للمخابرات الفرنسية
http://z-salafi.com/data/audio/1407.mp3