![]() |
رد: السؤال الثاني عشر ،،،
اقتباس:
اريد معرفة السبب:5: كل ما اعرفه ان المسابقة تجرى في شفافية و القانون فوق الجميع انا عايزة حقي:18: طاطا اعيدي التنقيط لا تكوني شريرة من المفروض ان نقاطي 8 :14: |
رد: السؤال الثاني عشر ،،،
اقتباس:
حاضر يا هانم :19: |
رد: السؤال الثاني عشر ،،،
اقتباس:
. . . . . . لوكان جيت من خالتي فضيلة هاذيك الـ 5 و بزاف عليك على الكلمة الحمراء و زيد بزيادة دخلتي روطار اللي عينه في ليقزامان يجي بكري ماشي يسبب على النت غير انت من عرض الغاشي الكونكسيون عندك ثقيلة ؟ قضيتك باينة تيتا ام هديل |
رد: السؤال الثاني عشر ،،،
اقتباس:
. . . . . ايه ده يا فيفي هو انت خفتي منها ولا ايه ؟ انا معاك مش هسيبك لوحدك |
رد: السؤال الثاني عشر ،،،
اقتباس:
طاطا هاجر اشح فيا للي تقلقت عليك http://www.rooo7i.net/smiles/smiles/...393a502839.gif |
رد: السؤال الثاني عشر ،،،
اقتباس:
. . . . . لأ لأ ما تئوليش كده :3: انا معاك انت كمان :20: ما تزعليش مني دنا ما يهونش عليا اشوفك زعلانة :20: |
| الساعة الآن 06:25 AM. |
Powered by vBulletin
قوانين المنتدى