منتديات الشروق أونلاين

منتديات الشروق أونلاين (http://montada.echoroukonline.com/index.php)
-   منتدى المسابقات (http://montada.echoroukonline.com/forumdisplay.php?f=98)
-   -   السؤال الثاني عشر ،،، (http://montada.echoroukonline.com/showthread.php?t=223319)

دائمة الذكر 03-01-2013 07:21 PM

رد: السؤال الثاني عشر ،،،
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فضيلة ج (المشاركة 1514811)
مساء النور يا غالية


عندك حق في الاحتجاج

لكن معليهش :10: انت


عارفة السبب ...ربي يرعاااك


اريد معرفة السبب:5:

كل ما اعرفه ان المسابقة تجرى في شفافية و القانون فوق الجميع

انا عايزة حقي:18:

طاطا اعيدي التنقيط

لا تكوني شريرة من المفروض ان نقاطي 8 :14:

فرحوح ج 03-01-2013 07:24 PM

رد: السؤال الثاني عشر ،،،
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة دائمة الذكر (المشاركة 1514863)
اريد معرفة السبب:5:

كل ما اعرفه ان المسابقة تجرى في شفافية و القانون فوق الجميع

انا عايزة حقي:18:

طاطا اعيدي التنقيط

لا تكوني شريرة من المفروض ان نقاطي 8 :14:

حاضر يا هانم :19:

انا هي 03-01-2013 07:28 PM

رد: السؤال الثاني عشر ،،،
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة دائمة الذكر (المشاركة 1514863)
اريد معرفة السبب:5:

كل ما اعرفه ان المسابقة تجرى في شفافية و القانون فوق الجميع

انا عايزة حقي:18:

طاطا اعيدي التنقيط

لا تكوني شريرة من المفروض ان نقاطي 8 :14:

.
.
.
.
.
.
.
لوكان جيت من خالتي فضيلة هاذيك الـ 5 و بزاف عليك على الكلمة الحمراء
و زيد بزيادة دخلتي روطار اللي عينه في ليقزامان يجي بكري ماشي يسبب على النت غير انت من عرض الغاشي الكونكسيون عندك ثقيلة ؟
قضيتك باينة تيتا ام هديل

انا هي 03-01-2013 07:29 PM

رد: السؤال الثاني عشر ،،،
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فضيلة ج (المشاركة 1514864)
حاضر يا هانم :19:

.
.
.
.
.
.
ايه ده يا فيفي هو انت خفتي منها ولا ايه ؟
انا معاك مش هسيبك لوحدك

دائمة الذكر 03-01-2013 07:53 PM

رد: السؤال الثاني عشر ،،،
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة انا هي (المشاركة 1514876)
.
.
.
.
.
.
ايه ده يا فيفي هو انت خفتي منها ولا ايه ؟
انا معاك مش هسيبك لوحدك


طاطا هاجر اشح فيا للي تقلقت عليك http://www.rooo7i.net/smiles/smiles/...393a502839.gif

انا هي 03-01-2013 08:02 PM

رد: السؤال الثاني عشر ،،،
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة دائمة الذكر (المشاركة 1514901)
طاطا هاجر اشح فيا للي تقلقت عليك http://www.rooo7i.net/smiles/smiles/...393a502839.gif

.
.
.
.
.
.
لأ لأ ما تئوليش كده :3:
انا معاك انت كمان :20:
ما تزعليش مني دنا ما يهونش عليا اشوفك زعلانة :20:


الساعة الآن 06:25 AM.

Powered by vBulletin
قوانين المنتدى