To all my friends here in this world ... I will talk to you this evening in English and French ...
24-04-2021, 05:43 PM
Evening greetings that I hope are happy for everyone ...
Salamalakoom… ..Hello…



We see that first of all revising not in a random revolutionary way for example the war of November 1, 1954 is very excellently organized ad infinitum ... despite previously there were popular resistance and this the fault and error of the Arab Spring countries unfortunately ... what you have through renovation, that is to say by developing your skills and then aiming to achieve ambitions, which is called change, which means I am speaking from where I am and then that I will be ...
I contemplate my breaches, my deficits with what I have and then I open the door to accommodate what seems to my visions and my needs ... always walking in the wake of the changes in the world ...
… The postal department:
In short :

In some Arab countries there are post offices in the form of buses ... that's excellent ... I put myself there and I will go far to develop this rare project ...
1 / make use of buses that use renewable energies
2 / launch these minibuses also according to the districts in the town centers which bring together the streets and alleys and avenues ...
3 / in some countries renewable energies are rare then by sharing the harmful environmental bill through the use of environmentally friendly computer equipment ... and the opposite ...
By detailing:
For an Agglomeration Zone of 100 Citizen Inhabitants who each have a Check ...
We have a bus as if a postal bus ...
We have two employees whose each check is written over 10 minutes ... of deposit, verification and entry or exit of money ...
If we have a single employee in all for each check will be 20 minutes
If we are going to study these consequences we will summarize that one will be very expensive on the energy of the bus, the waiting time of people, fatigue of all kinds, the burden of the state is financial in this point you knew very good.
If we have two employees systematically is the recruitments ... even partially ... you can provide your initiatives for example approaches from Anglo-Saxon countries and is not in its entirety but according to the needs of the nature of unemployed in your countries ... it ' that is to say to create as if in mathematics a common whole that this whole connect the common points between the Anglo-Saxon work systems and that of profile and work rights of your unemployed ...
// you could then continue ... this phase ..
4 / according to each opportunity or occasion, these buses are taken out especially in large numbers towards villages and towns and villages ... like retirees ...
5 / for workers and employees outside the postal services in your countries.
The same methodology for example in a city / X /: there are directions and administrations next to these agglomeration zones ... why not we coordinate the movements of these buses ...
6 / for large companies and industrial areas outside the cities, there are buses specially designed for them.
7 / these buses and minibuses which these employees allow them to have themselves pay the postal checks to their applicants ... with full sovereignty and protection by laws and security staff.
8 / the simple citizen is satisfied, the employee is satisfied, the state is the winner.
9 / capital remains… the post office will only be almost vacant for people who will send parcels and letters…
10 / and there we encourage the Champion to tell the truth EMS ... and inviting him to conclude conventions and agreements with the private sector and others with analogues and counterparts from abroad ...

Thank you so much…
Good luck…
SALIM REGAMI…
./ELHADJAR / ANNABA / ALGERIA /.


************************************************** ********************************





Des salutations de soirées que j’espère heureuses pour tout le monde…
Salamalakoom…..Good Evening…



Nous voyons que d’abord réviser pas de façon révolutionnaire aléatoire par exemple la guerre de 1 novembre 1954 est très excellemment à l’infini organisée …malgré auparavant étaient les résistances populaires et ce ci le défaut et l’erreur des pays de printemps arabes malheureusement…ce que vous avez par la rénovation c'est-à-dire par faire développer vos acquis ensuite en se visant vers concrétiser des ambitions ce qu’on l’appelle le changement ça veut dire je me voix d’où je suis et puis que je serai…
Je contemple mes brèches, mes déficits avec ce que j’ai et puis j’ouvre la porte pour accueillir ce qui semble à mes visions et mes besoins… toujours en marchant dans le sillage des changements du monde…
… Le département de la poste :
En bref :

Dans certain pays arabes il y a les bureaux de postes sous formes de bus…c’est excellent …je me mets là et j’irai lointain pour développer ce projet rare…
1/ faire user des bus qui usent les énergies renouvelables
2/ faire lancer ces minibus aussi selon les quartiers dans les centres villes qui rassemblent les rues et les ruelles et les avenues…
3/ dans certain pays les énergies renouvelables sont rare alors en partageant la facture nocive de l’environnement par le mode d’emploi des matériels informatique ami de l’environnement…et le contraire…
En détaillant :
Pour une Zone d’Agglomération de 100 Citoyens Habitants que chacun ayant un Chèque…
On a un bus comme si un bus postal…
On a deux employés dont chaque chèque est noté sur 10 minutes …de dépôt, vérification et saisie ou sortie d’argent…
Si on a un seul employé en tout pour chaque chèque sera 20 minutes
Si on va étudier ces conséquences on résumera que un va coûter très cher sur l’énergie de bus, le temps d’attente des gens, la fatigue selon tous ses genres, le fardeau de l’état est financier dans ce point vous saviez très bien.
Si on a deux employés systématiquement est les recrutements…même partiellement… vous pouvez fournir vos initiatives par exemple des approches des pays Anglo-Saxonnes et n’est pas dans sa totalité mais selon les besoins de la nature de chômeur dans vos pays…c'est-à-dire de faire créer comme si dans les mathématiques une ensemble commune que cet ensemble relier les points communs entre les systèmes de travail Anglo-Saxonnes et celui de profil et droit de travail de vos chômeurs …
// vous pourriez ensuite continuer…cette phase..
4/ selon chaque opportunité ou occasion on sorte ces bus surtout dans une grande masse vers les villages et les bourgades et les bourgs...comme les retraités…
5/ pour les travailleurs et les employés hors les services postaux dans vos pays..
La même méthodologie à titre d’exemple dans une ville /X/ : il y a des directions et des administrations à côté de ces Zones d’agglomérations …pour quoi pas on fait une coordination de circulations de ces bus…
6/ pour les grandes entreprises et les zones industrielles qui sont hors les villes on leurs distingue des bus spécialement pour eux.
7/ ces bus et minibus dont ces employés leurs permets de faire eux même acquitter les chèques postaux à ses demandeurs…avec toute souveraineté et protection par les lois et l es staffs de sécurité.
8/ le citoyen simple est satisfait, l’employé est satisfait, l’état est le gagnant.
9/ reste les capitaux …le siège de la poste ne sera presque vacant que par les gens qui vont envoyer des colis et lettres…
10/ et là nous encourageons le Champion à vrai dire EMS …et en lui invitant à conclure des conventions et des accords avec le secteur privé et autres avec les analogues et homologues de l’étranger…

Merci infiniment…
Bon Courage…
SALIM REGAMI…
./ELHADJAR / ANNABA / ALGERIA/.